Тренінги в педагогічній практиці
Л.В.Туріщева «Психологічні тренінги для школярів»
Харків, «Видавнича група «Основа»», 2009. – 124 с.
ЗМІСТ
Передмова………………………………………………………………………….5
Розділ 1. Теоретичні аспекти
психологічного тренінгу……………………..7
Цілі
й завдання тренінгу…………………………………………………………. 7
Функції
ведучого…………………………………………………………………11
Розділ 2. Психофізіологічний тип
тренінгу………………………………….14
Медитативно-релаксаційні
вправи……………………………………………...14
Колірний
аутотренінг ………………………………………………………….19
Проективні
завдання ……………………………………………………..22
Кокологія …………………………………………………………………………28
Розділ 3. Психоемоційний тип
тренінгу …………………………...........32
Вправи
на знайомство…………………………………………………………...32
Вправи
на розвиток міжособистісної чутливості та взаєморозуміння……….40
Тренінг
«Я серед людей»………………………………………………………..44
Вправи на розвиток
психологічної чутливості й навички переконувального
впливу…….……………………………………………………………………….47
Тренінг
на емпатію……………………………………………………………….50
Психогімнастичні вправи, що
використовуються в тренінговому курсі
для молодших школярів…………………………………………………………52
Розділ 4. Психосоціальний тип
тренінгу........................ …………………..60
Тренінг
на співробітництво................................................ …………………..60
Тренінг
із делінквентними школярами………………………………………… 64
Вправи
на самосприйняття …………………………………………………….. 66
Вправи, спрямовані на розвиток внутрішньогрупової
взаємодії…………….. 71
Тимбілдинг……………………………………………………………………….. 77
Вправи,
спрямовані на професійне самовизначення…………..………………. 80
Вправи, спрямовані на організацію
групової дискусії……………………….... 84
Розділ 5. Креативний тип тренінгу
……………………………………………88
Тренінг
для роботи з обдарованими дітьми……………………………………..88
Вправи
для розвитку пам'яті та спостережливості………………………………91
Вправи
на емоції й почуття дітей…………………………………………………97
Вправи
для розвитку мислення……………………………………………………98
Вправи-головоломки………………………………………………………………101
Вправи
для розвитку уваги………………………………………………………..105
Словник психологічних термінів ………………………………………………..113
Література………………………………………………………………………….117
Додатки…………………………………………………………………………….118
Ознаки
прояву в жестах правди або неправди…………………………………118
Ознаки
прояву жестів довіри або недовіри……………………………………..119
Ознаки
прояву жестів симпатії або антипатії…………………………………..121
Ознаки прояву жестів занепокоєння
або впевненості………………………….122
Прийоми привертання й утримання уваги……………………………………… Полностью материал изложен в файле для скачивания (бесплатно)
|